Thursday, April 29, 2010

Ulang tahun hari jadi ku~

Ya Allah Ya Tuhanku,Hanya padaMu ku meminta....Sebagaimana Engkau telah membentangkanku jalan yang luas untuk aku mengutip Kekayaan yang Kau taburkan segunung-gunungnya,Kejayaan yang Kau tanamkan bak pokok yang berbuah selama-lamanya disepanjang jalan itu agar aku sentiasa dapat merasainya,Kesihatan yang berkekalan Kau berikan agar aku kuat untukmelalui jalan itu...Kebahagiaan yang Kau Hujankan kepadaku agar aku sentiasa berasa nikmatnya..... Aku memohon padaMu Ya Allah..... Kau berikanlah juga apa yang Kau turunkan padaku kepada orang-orang disekelilingku,sama ada dia adalah kawanku ataupun musuhku...moga-moga aku dan mereka sentiasa dibawah petunjukMu,bantuanMu ...Berkatilah hidup mereka sebagaimana Engkau berkatilah hidupku Ya Allah...Amin.......


29042010

No comments:

Post a Comment